Gå til innhold

SELGES: Audi 80, 1,8E

Ranger emnet

Silje_L

Anbefalte innlegg

Jeg prøver igjen :)

Jeg vurdere og selge min 1987 modell Audi 80 1,8E. Dette er grunnet annet bilkjøp!

Bilen er hel og fin. God bil og kjøre! Bilen har gått ca 313.600km, men det er blitt byttet motor for ca et år tilbake og den har gått ca. 200.000 nå!

Det føler med ett sett helårs-dekk, som fulgte med da jeg kjøpte bilen. Felger som blir vist på bilder følger ikke med! Vinterdekk med felg kan følge med, mot et lite tillegg i prisen.

Bilen var eu-ok i Mai 06

Det som er byttet på bilen er:

Venstre side:

Drivaksling, endeledd, framhjulslager og støtdemperopplagring.

Det er også byttet bremseskiver foran på begge sider, men skiver bak følger med bilen, klosser + drivaksel. Dette trenger man ikke bytte enda!

Det trengs og bytte kalipere,men det kan jeg gjøre mot et tillegg i prisen.

Mulig interessert i bilbytte, helst golf!

Bilen kan ses i hamar - lillehammer(helst) området

HASTER!!!!!!

pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse!

Send PM eller ring,sms 97488082

Du kan også se bilen på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1252111&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris du mener du skal ha?

Trenger en billig bruksbil...

Kommer fra hamar

Jeg prøver igjen :)

Jeg vurdere og selge min 1987 modell Audi 80 1,8E. Dette er grunnet annet bilkjøp!

Bilen er hel og fin. God bil og kjøre! Bilen har gått ca 313.600km, men det er blitt byttet motor for ca et år tilbake og den har gått ca. 200.000 nå!

Det føler med ett sett helårs-dekk, som fulgte med da jeg kjøpte bilen. Felger som blir vist på bilder følger ikke med! Vinterdekk med felg kan følge med, mot et lite tillegg i prisen.

Bilen var eu-ok i Mai 06

Det som er byttet på bilen er:

Venstre side:

Drivaksling, endeledd, framhjulslager og støtdemperopplagring.

Det er også byttet bremseskiver foran på begge sider, men skiver bak følger med bilen, klosser + drivaksel. Dette trenger man ikke bytte enda!

Det trengs og bytte kalipere,men det kan jeg gjøre mot et tillegg i prisen.

Mulig interessert i bilbytte, helst golf!

Bilen kan ses i hamar - lillehammer(helst) området

HASTER!!!!!!

pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse!

Send PM eller ring,sms 97488082

Du kan også se bilen på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1252111&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider