Silje_L Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Jeg prøver igjen :) Jeg vurdere og selge min 1987 modell Audi 80 1,8E. Dette er grunnet annet bilkjøp! Bilen er hel og fin. God bil og kjøre! Bilen har gått ca 313.600km, men det er blitt byttet motor for ca et år tilbake og den har gått ca. 200.000 nå! Det føler med ett sett helårs-dekk, som fulgte med da jeg kjøpte bilen. Felger som blir vist på bilder følger ikke med! Vinterdekk med felg kan følge med, mot et lite tillegg i prisen. Bilen var eu-ok i Mai 06 Det som er byttet på bilen er: Venstre side: Drivaksling, endeledd, framhjulslager og støtdemperopplagring. Det er også byttet bremseskiver foran på begge sider, men skiver bak følger med bilen, klosser + drivaksel. Dette trenger man ikke bytte enda! Det trengs og bytte kalipere,men det kan jeg gjøre mot et tillegg i prisen. Mulig interessert i bilbytte, helst golf! Bilen kan ses i hamar - lillehammer(helst) området HASTER!!!!!! pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Send PM eller ring,sms 97488082 Du kan også se bilen på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1252111&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 er du interessert i å bytte mot en audi 100 2,2E?? kan få med 4*16" og 4*15", det er dekk på 16'tommerene, men ikke 15'tommerene. kan også få med 4 rustfrie dører... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Pris du mener du skal ha? Trenger en billig bruksbil... Kommer fra hamar Jeg prøver igjen :) Jeg vurdere og selge min 1987 modell Audi 80 1,8E. Dette er grunnet annet bilkjøp! Bilen er hel og fin. God bil og kjøre! Bilen har gått ca 313.600km, men det er blitt byttet motor for ca et år tilbake og den har gått ca. 200.000 nå! Det føler med ett sett helårs-dekk, som fulgte med da jeg kjøpte bilen. Felger som blir vist på bilder følger ikke med! Vinterdekk med felg kan følge med, mot et lite tillegg i prisen. Bilen var eu-ok i Mai 06 Det som er byttet på bilen er: Venstre side: Drivaksling, endeledd, framhjulslager og støtdemperopplagring. Det er også byttet bremseskiver foran på begge sider, men skiver bak følger med bilen, klosser + drivaksel. Dette trenger man ikke bytte enda! Det trengs og bytte kalipere,men det kan jeg gjøre mot et tillegg i prisen. Mulig interessert i bilbytte, helst golf! Bilen kan ses i hamar - lillehammer(helst) området HASTER!!!!!! pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Send PM eller ring,sms 97488082 Du kan også se bilen på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1252111&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_L Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Skal i utgangspunktet ha 16000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Skal i utgangspunktet ha 16000,- Ok... Du er ikke interessert i laptop og pc, evt hjemmehøyttalere som betaling? Er på Rena Leir om dagen, og skulle hatt en pendlebil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_L Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Nei beklager. Skal kjøpe ny bil, trenger pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_L Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Da var den solgt...!! :D godt da gitt.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg