Smularn Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Jeg har lyst til å kjøpe meg TT. Hva slags feil er vanlige på disse bilene? Er det mye problemer med disse bilene? (Mer enn med A4 B5 er mye) Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Consert spilleren (1.generasjon) lever ofte sitt eget liv. Enten bare max eller min. volum:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hvordan er den spilleren egentlig? Hvordan er det å skifte ut denne spilleren til en klassisk Pioneer spiller, estetisk og lydmessig? Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Har ikke prøvd, men og sette i en uorginal spiller er ikke noe problem. Trenger bare en ny "ramme" så passer det rett inn.. Spilleren virker grei syns jeg, er ingen lydfrik men er enkel og grei og bruke og fin lyd på Bose annlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 er Bose standard i TT? Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har dette problemet i bilen min. Bose anlegg som lever sitt eget liv. Driver å skal bytte ut til "vanlig" spiller nå i disse dager. Men da får jeg da ikke brukt cd-veksler tenker jeg. Og om du kjøper TT så må du ikke være redd for litt lyder og litt knirking. Det er TT det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Tatt opp før: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116706 Ta en time og se igjennom forumet her... http://www.tt-forum.co.uk/ttforumbbs/ ...så ser du at mange TT'er desverre lider av en del feil. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 kjøper du deg tt fra 99til 2002 så må du sjekke om instrument panelet er byttet., ellers kan det bli meget dyrt. 11000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 kjøper du deg tt fra 99til 2002 så må du sjekke om instrument panelet er byttet., ellers kan det bli meget dyrt. 11000. Hva med modeller før og etter da? Spesielt før, annerledes panel der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hva med modeller før og etter da?Spesielt før, annerledes panel der? Nå kom TT i slutten av 98 altså 99 mod. vet det er gjort endringer, instrumentpanelet er det jo så mange som 3 fabrikater. så det du har i din TT betyr ikke at det er det samme som sitter i TTèn min. fra 2001 er det gjort utbedringer. etter som dette har vært et stort problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 instr panelet tar fort kvelden ja, begynner i det små så til slutt lever hele greia sitt eget liv. TT er også kjent for å ha problemer med vindus heisen foran, vindu går halvveis opp så stopper den og går ned igjen. ellers er den vel ikke kjent for å ha masse feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 instr panelet tar fort kvelden ja, begynner i det små så til slutt lever hele greia sitt eget liv. TT er også kjent for å ha problemer med vindus heisen foran, vindu går halvveis opp så stopper den og går ned igjen. ellers er den vel ikke kjent for å ha masse feil. Ja kjenner til det forbaska vinduet. bensinpuma er jo også noe forbaska drit på denne bilen, generelt på alle audier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 TTOle. har du prøvd og null stille vinduene ? det hjelper litt.. men brått er problemet tilbake igjen. men da er det bare og nullstille igjen. gjort på 10 sek.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 He he har prøv men da funka ikke auto heving av ruta., om du skjønner hva jeg mener. hvordan fikk du nullstilt? med wagcom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det er beskrevet i brukerhåndboka di hvordan du null stiller vinduene. Veldig enkel sak. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg