Audi-Rong Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hva legger du i MÅ lakkeres? er den bare sleten i lakk eller er den slipt ned? Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmast Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Lakken ser grei ut, bortsett fra diverse riper. Bakfangeren må også lakkeres, lakken er litt sliten nederest. Siter Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 :hondakick ding ,ding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 :hondakick ding ,ding stressa eller.? pratet med han i stad, og folk ringer som haggel jo.. og jeg skal se på den på enten søndag eller mandag.. hvor i lillestrøm er det den bilen står a.? står den ute.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hallo!! Hva foregår egentlig? Er det flere Audi cabber tilsalgs av samme mann??? Jeg har sett bilen som jeg tror selges i denne tråden.. Den er rød med sort front.. Dvs skjermene er ikke orginalskjermer,panser og støtfanger må skiftes.Halve bilen er litt mer enn halve bilen er rød,resten er sort.. Gått bare 130000km. Men hvordan kan man si at bilen bør elkler må lakkeres.. Si at den er slitt nederst... Bilen har vel hatt en skade i front som ikke er ferdig reparert?? Det er mer enn slitt lakk spør du meg.. Men helt klart en bra objekt til en grei pris hvis man skrur selv og kjenner noen som lakkerer billig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg