Gravemaskin Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Selges: ring 41749014 http://www.motorborsen.no/ab2/search.wa2?_cmd=view;id=332590 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hvor mye betaler man på forsikring på denne bilen?? hvor mange hk er det på den? Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hvor mye betaler man på forsikring på denne bilen??hvor mange hk er det på den? Eg betalar 3500,- i året for min. 50% bonus, 12 000 i køyrelengde og delkasko. Det er ein 1,6 liter med 113 hestar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har en slik en selv, veldig kjapp og tight bil i forhold hva man skulle tro ut fra antall hester. Absolutt ingen upris for en slik fin bil, lav km var det jo også. Har du alt elektrisk på denne? El vinduer, speil, motorvarmer ++ ??? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Det er ein GLi så reknar med at det er elektriske speil, men ikkje vindu. Altså den minste utstyrsvarianten. Ellers så er det ingen upris. Har ikkje gått langt, styling og ser veldig strøken ut. Flott bil, einaste eg ikkje likte var fargen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 heisann, er el speil men ikke vindu. som sagt før her, meget tight og kjapp bil. bilen vil jeg si er nok en av de mere strøkene lancerene som befinner seg på markedet. full styling og japsepotte, men ikke noe overdrevet. prisen er egentlig bare en gi bort pris, pga militæret:( og trenger arbeidsbil når jeg kommer hjem. koster 2000,- å forsikre med 75% bonus LØP Å KJØØØP:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 prisen er egentlig bare en gi bort pris, pga militæret:( og trenger arbeidsbil når jeg kommer hjem. Einig, det er ingenting å utsette på prisen i alle fall :) Veldig fin bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg