supra_life Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hey.. jeg har bare prøvd ut Photshop litt, å vill bare vise hva jeg fikk til :P hehe... Golf 5 GTI Beatle RSI Versjon.1 Versjon.2 Audi Sportec: Før: Nå: Golf 3 Før: Nå: Kan vell hende det blir lagt ut noen fler, vist jeg får det til.. Si hva dere mener å hva jeg burde gjøre annerledes... HUSK.. Har bare prøvd programmet noen ganger.. Siter 93 MR2 Turbo 94 BMW 318is x. 94 golf gti turbo x. 94 vw vr6 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Syntes disse her var veldig bra!:) Likte den øverste best, ble en fin look på den, selv om du egentlig bare forlenga fangeren og inntakene:) Stå på! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 på bobla burde du få hjulene helt ut i kanten på den sinnsyke breddinga! ellers ganske bra Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra_life Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Syntes disse her var veldig bra!:) Likte den øverste best, ble en fin look på den, selv om du egentlig bare forlenga fangeren og inntakene:) Stå på! Hehe.. har gjort mer enn det vis u ikke ser det... Har bredda den å litt sånn...;) Siter 93 MR2 Turbo 94 BMW 318is x. 94 golf gti turbo x. 94 vw vr6 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra_life Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 på bobla burde du få hjulene helt ut i kanten på den sinnsyke breddinga!ellers ganske bra hehe.. er litt av stilen det dah, at dekka skal være så skjult ;):pimp Siter 93 MR2 Turbo 94 BMW 318is x. 94 golf gti turbo x. 94 vw vr6 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg