2001v70 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Kjøpte innredning til min 2001 V70 og fikk med orginal radio/cd på kjøpet ( noe jeg ikke hadde fra før). Innredningen kom fra en 2002 mod. Nå får jeg feilmelding på airbag. Noe som iflg. verkstedet skal komme fra radioen og softwaren i den. De har problem å løse dette, noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Feilkoden kom garantert etter at du hadde ut klimapanelet. Det setter feilkode når du kobler vekk det hvis ikke tenninga er skrudd av. Bare å få slettet feilkodene, så er det bra igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001v70 Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ja det er rett at det kom feilkoder når både seter (kontakt for varmeseter) og bryter panel for vindusheiser ble koblet fra med tenning på. Men disse er slettet av volvo. De sier problemet ligger i radioen som ikke ble deaktivert før den ble tatt ut av bilen jeg fikk den fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg hadde ut hovedenheten i min v70 2004 model, riktignok med tenning av, og jeg har ikke fått noen feilkoder, selvom jeg har gjort dette flere ganger! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hvis spilleren ikke passer til bilen altså årgang og modell type blir det vel feilkoder, vet at det er forskjellige utgaver og årganger til de forskjellige bilene... mener det også er opptil fler utgaver av spillerne på ett og samme år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg