Brandtenborg Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 kan ikke tenke på hvordan det er og kjøre forbi med den bilen der.. må jo helt over i andre kjørebanen for å se om det er klart + at den er vell ikke så velldig villig den motoren heller.. hehe.. spesiell bil ja :) Forbikjøring er et fremmedord! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hehe, artig bil :) tror du det blir noe prosjekt eller? la oss håpe det :) Blir vel til å pendle mellom Trøgstad og Oslo tenker jeg... Billi å kjøre! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 I dag fikk jeg tatt oljeservice på bilen! Tror det var på tide siden olja som var der kjentes ut som parafin! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectrababe Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg synes at det morsomt at du har kjøpt deg en såmm bil. men til min fortvilelse får jeg ikke lov til og kjøre den. jeg har lyst til og prøve. Siter 98' Opel Vectra B Les om bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg