Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 noen som har montert det? http://streetdesign.no/?go=produkt&id=6596&img=1 vanskelig?:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Det der er nøyaktig det samme skjema som fulgte med settet mitt! Har prøvd å montere mitt sett, men jeg får det ikke til å fungere.. Vil tro det er samme opplegget, bare en annen sender (Nøkkel der, egen låsesak til min) Hvis du kjøper det og får det il å fungere, let me know! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Det der er nøyaktig det samme skjema som fulgte med settet mitt! Har prøvd å montere mitt sett, men jeg får det ikke til å fungere.. Vil tro det er samme opplegget, bare en annen sender (Nøkkel der, egen låsesak til min) Hvis du kjøper det og får det il å fungere, let me know! tviler på at jeg kommer til å kjøpe før jeg vet om noen som har fått montert no sånt hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg