Turbo_FB Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260035114566 Noen som skal ha ny golf? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Nja, er jo ikke så dyr for øyeblikket da :) 26.000$ er jo bare en pris eieren setter på hvis noen absolutt må ha en bestemt ting, da f.eks denne bilen. Noen i statene osv kan sikkert være villig til å gi så mye penger for et strøkent eksemplar av en G60. Definitivt penere med disse delskinnstolene enn heltrukne stoler i skinn, men skinnseter kan fort bli slitte.. disse var faktisk ikke så ille når jeg ser nøyere etter, men de begynner å dra på åra disse og.. har lagret auksjonen, skal se hva den går for :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Likt interiør som jeg har på min :) Ikke mange som har det ettersom jeg har sett.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 :pray :pray :pray :pray :pray :pray Skulle hatt mye penger:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg