KimKong Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 VDO Dayton Exclusive line - cd 2504 MP3X selges... Kjøpte denne cdspilleren i våres, på tilbud hos bilxtra, 2490,- men gikk etpar måneder, så måtte jeg levere den til reparasjon pga den ville ikke slå seg på. Utålmodig som jeg er så kjøpte jeg ny cdspiller i ventetiden, så nå har jeg en til overs :) Spilleren har vanlig ISO-tilkobling + evt. ekstra utstyr... Les mer på http://www.vdodayton.com/default2_and_fz_menu=cd_2604_mp3x.aspx Selges for 1500,- + porto eller henting... Aust Agder-risør-søndeled PM, SMS, eller ring etter kl.17.00 Siter Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you. Volvo 745 TIC familiecontainer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimKong Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg er åpen for bud! :D Siter Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you. Volvo 745 TIC familiecontainer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimKong Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Trenger forøvrig en monoblokk som tåler 1ohm's belastning.. Så jeg bytter gjerne.... med mellomlegg seff.. :) Siter Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you. Volvo 745 TIC familiecontainer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg