FireFly Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Budet mitt står ved lag det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 meget pen den radoen din :) så rimelig strøken ut.. men 90k tror jeg du kommer til å slite med å få igjen.. gå ned 20 lapper så er den borte på et blunk Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Pris kan diskuteres, men innenfor rimelighetens grenser.:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Bytte med min med mellomlegg ;) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1269014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Opp igjen....:klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 45000kr... Du har jo ikke fått noe bedre bud ennå iallefall.. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva kunne du tenke deg i innbytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 45000kr...Du har jo ikke fått noe bedre bud ennå iallefall.. ;-) Tror ikke at du har forstått at eg ikke selger bilen for spottpris, det har eg ingen interesse av. Dessuten er vell det budet du gav meg det laveste jeg har fått så langt. Du må nok mye høyere, eller vurdere noe annet...ikke vondt ment:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva kunne du tenke deg i innbytte? Hva har du å tilby, mye kjekt å ta i innbytte skjønner du!?kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg