skaabu Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har en Clarion VXZ785R som er nesten et år gammel... Ny pris på denne er 5k, og selger min for 3k nå... Den er nesten ikke brukt, kun den siste mnd omtrent... Kan også selge med skjerm for 500,- ekstra... Tar bilder etterpå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har også en iMac til salgs om noen er interressert... 3k for den å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ingen (A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bilder og info om spilleren? Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bilder og info om spilleren? Skal ut en tur nå, så tar bilde av den ;) Infoside sender jeg også bilde av, om jeg finner den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg