skaabu Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har en Senator som jeg fikk i en byttehandel stående hjemme, som jeg ikke får gjort noe med da jeg mangler kunnskaper... Denne har en god motor og interiør som kan flyttes over i omega om du vil :) Bilen mangler hjulbuer bak, og bakrute, men dette burde gå an å fikse for dem som klarer dette :) Spør heller et spørsmål for mye enn å ikke spørre i det heletatt:) Selges pga militær. og mangel på penger til annet bilkjøp :( Bilder kommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bildene ble tatt før sommeren, og bilen har blitt pusset ned etter bildene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hehehe Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hehehe Hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ikke solgt skramlekassa enda? er meg du skulle kjøpe bil av, men ombestemte deg i rett som det var,så skulle du ha den neste dag igjen. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Bumper denne opp, for å se om noen vil ha et miniprosjekt... Kan se om jeg får tatt nye bilder på mandag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Er hjemme igjen nå, så skal fikse bilder i morra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg