DevilsTower Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Vel, etter en lang pause fra chopping, fant jeg ut at jeg skulle begynne igjen. Valget falt på en stakkarst Z4 ;) Jeg er ingen pro-brusher eller designer, men jeg prøver så hardt jeg kan :| Feedback på kittet ønskes!! UPDATE Orig Design/WIP All comments & critisism welcome! :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ser bra ut dette :) som sagt på msn ja.. :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ja ein ganske bra begynnelse.. Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takker, folkens ;) Update i første post;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamo88 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 den va nais asså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 den var fett..... forstett det god arbeidet..... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg