volvo240 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hei Har en gammel Volvo 240 jeg gjerne skulle blitt kvitt ganske kjapt(helst i går). litt info: -85 mod -hvit -275xxx km -b230 a Har nettopp skiftet plugger, fordelerlokk, rotor, pluggkabler ,batteri og dynamobørste. Bilen er ikke pen, og har rust. Den kan ikke beskrives, den må oppleves. Vil gjerne bli kvitt den da jeg skal til utlandet et halvt år. Står forresten i Bergen, på Haakonsvern. Neste eu er i feb 07, må nok sveise litt på kanalene og bytte noen dempere for å få den igjennom. Motoren virker helt grei, og bruker minimalt med olje. Den er på ingen måte strøken, men virker for godt til å bli levert på huggern. Ny info: Fjærskåla foran på venstre siden ga i går etter:) Nå står fjæren i spenn ned mot dekket, kjempegreier. Hvis noen vil ha den, må de komme med 1500 kr og en boks snus. Tror den kunne blitt en fin .jordebil/voldtektsprosjekt. Anyway, den går på hugger'n i november hvis ingen melder seg. Må evt hentes i porten på Haakonsvern. Tør ikke kjøre lengre enn det, hehe. Følger med 4 stk vinter dekk. tlf: 92035302 mail:nbrandtz@hotmail.com Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ttt Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hvor er håkonsvern da? hvor var synet mitt? :P Stått nærmere her så :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 marinebasen i bergen Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 sleng ut noen bilder av tralla da;) Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 faen att det er så langt unna ellers hadde jeg hentet den med en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon^Blund Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Fikser du noen bilder? manuel el automat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sakben Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har du blitt kvitt bilen eller??? Har prøvd og ringe men ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 uff, hadde den stått "noen" mil nermere så hadde jeg kunne henta den på dagen ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 har vært på øvelse, er derfor jeg ikke har svart:) bilen står fortsatt her og tar opp plass, så det er bare å hente:) PS, hvis du prøver å ringe og hører " sweet home alabama", så er det IKKE mobilsvaren, det er bare ringesignalet:) Som sagt den kan ikke kjøres slik den er nå(med fjæra i spenn ned mot hjulet..hehe Jeg har desverre ikke kamera for øyeblikket, og kan derfor ikke legge ut bilder. er sjelden på nett så mobil funker best Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 2 lapper om du kjører den til hønefoss? så kan toget hjematt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 bilen må som sagt hentes(med et brukbart fjærbein, eller henger) Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 heisann....come on!! noen må da finne glede i å ha en slik "lekebil";) 1499 nok!! hehe Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Da er bilen på vei til et nytt og bedre hjem i Haugesund:) Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg