Toyota Forever Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Skal ha elektrisk vifta i bilen i steden for den som står på motor. men er ikkje heilt sikker på korleis eg får vifta av motoren? Ser på ein annen motor eg har der er den skjært av, men ser ikkje serlig fint ut:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 ja nu skal du høre ... ves du ser i senter av viften står det en metalplate ... den skal du bare flippe bort ... å bak den er det en umbrako skrue som er LINGS ... så den må du få ut ... å det kan være litt vanskelig ... da æ gjor d på min motor som har en identisk patent haddde æ ikke no vertøy for å holde i gjen på baksiden av viften(der teng du en fastnøkkel som e stor å smal i kjæften) så da brukte æ et slag verktøy som gir et nøkk å bare holdt i gjen men neven på baksiden ... å da var den av ... så e d bare hærligheten :D kom med tilbakemelding når du har fåd den av eller har prøvd å få den av er du snill. e spent på å høre kor det gikk ja å husk at skruen er LINGS!!! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 ja nu skal du høre ... ves du ser i senter av viften står det en metalplate ... den skal du bare flippe bort ... å bak den er det en umbrako skrue som er LINGS ... så den må du få ut ... å det kan være litt vanskelig ... da æ gjor d på min motor som har en identisk patent haddde æ ikke no vertøy for å holde i gjen på baksiden av viften(der teng du en fastnøkkel som e stor å smal i kjæften) så da brukte æ et slag verktøy som gir et nøkk å bare holdt i gjen men neven på baksiden ... å da var den av ... så e d bare hærligheten :D kom med tilbakemelding når du har fåd den av eller har prøvd å få den av er du snill. e spent på å høre kor det gikk ja å husk at skruen er LINGS!!! Takker for svar!! Men nå har eg reist til sjøss, og er ute i tre veker så får ikkje prøvd det på ei stund. Men høyres logisk ut det du skriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ja okei ... kos deg på sjøen ... si ifra når du har prøvd da ... så får jeg høre hvordan d gikk Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg