tjekk Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Selger en golf 1 GTI for å finansere lakk på annen bil jeg har. Men får jeg ikke nokk for den så beholder jeg den mer en gjerne siden det er den morsomste bilen jeg noen gang har hadd! Bilen er en 1983 modell som er registrert seint på året. Den har 1,8 liters motor på 112 hk. Bilen er senka ca 60 mm med fjerer og dempere m/tuv papirer Den har også poly foringer i hele fronten m/tuv Følger med splitter nye polly foringer bak Tårnstag i motorrommet OG under bilen framme. Bilen er gått 241 000 kilometer, bruker lite olje og oljen er blank og fin. Understellet er ca 6 mnd gammelt og bremsene framme også ca 6 mnd gammle Bilen står på 15" felger med 195/50-15 dekk som godt ruller en sesong til. som du ser på bildene er den så å si uten olje lekasjer! Rust: Kanaler i framkant har litt rust men langt fra opprusta. litt på venstre framsjerm og døra. Bilen har en sony xplod cd/mp3 spiller og høytalere framme og bak. Ta kontakt på emilvj@hotmail.com eller 95806400 eller hær. Her er noen bilder med dårlig kvalitet, men bare spør om det er noe du vil ha bilde av eller om det er noe du lurer på! Stag under: Justerbar høyde: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Da har jeg fått ett bud på 17 000,- med levering på koppang på lørdag. Noen over? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 ser pen ut assa, hadde jeg bodd nærmere så hadde jeg bydd over;) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hvor er rjukan henne da? sørover? mange mil? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Helt lik min jo... Sorry off topic. Løp å kjøp folkens Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 vert ute å øvelses kjørt med morra te dattra igjen nå med 1,5 litern! gtin er psucho sprek i forrhold :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 rjukan ligger i telemark. hehe..slå opp på gulesider ;) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 møter deg på halv veien med bilhenger :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 men du har fåttt bud på 17, uasnett om jeg vil har jeg ikke penger te å by over :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 solgt Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg