maxhp Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hei. Vet noen om en bar forsterker som kan drive 2 kicker compVR 12"(8ooWrms tot) Forstekern bør ikke vær dyrere en 3000kr... Hadde våre grett med litt hjelp? Har bare fonne en forsterker SoundMagus Class D, X-1501 Mono 1500 Watt.. Men det finnes ikke mer info om den forsterkeren.. jeg takker for alt hjelp jeg kan få. Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 jeg selger en 1001bd Rockford forsterker. denne klarer og dra disse med glans! dog prisen har jeg satt bittelitt over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 har en kicker zr1000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg