Potato Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hei. Har en ulyd som jeg tror enten kommer fra girkassen eller clutchlageret. Når jeg trør inn clutchen så forsvinner lyden. Det første som slo meg var at clutchlageret var utslitt. Men burde ikke da lyden komme når jeg trødde inn clutchen, istedenfor at den slutter når jeg trør den inn? Bilen det er snakk om er forresten en 95 Renault Laguna 2.0 RT som har rullet 165000km Noen synspunkter? :) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Utløserlageret? Jeg vet ikke helt 100% hva det er, eller hva det gjør. Men når folk hører den lyden du beskriver. Så sier de med en gang at det er utløserlageret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 utløysarlageret blir aktivert når du trykke inn clutchpedalen.. tippa inngåande lager i girkassa eller nåke lenger inn i kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Er enten utløserlageret, eller lageret innenfor svinghjulet.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 er mest sannsynlig utløserlagret. Det begynner å bli slarkete og slitent, men når du trår inn clutchen og legger press på det er det ikke slakke lenger Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Er nok lager til inngående aksel. Er bare når du trykker inn clutchen du hører lyden fra utløserlagret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Er nok lager til inngående aksel. Er bare når du trykker inn clutchen du hører lyden fra utløserlagret. Lyden blir borte når du tråkker på clutchen når utløselageret er slitt... Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Lyden blir borte når du tråkker på clutchen når utløselageret er slitt... Var det jeg trodde, men har sett folk har skrevet så mye forskjellig om det. Men kan være lagret til inngående aksel, kameraten min har defekt lager til inngående aksel, noe som vi først trodde var utløserlagret, men det var like helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 viss en heire en hvinelyd når enn trykke inn clutchpedalen er det utløysarlageret enn høyre!? lyden starta når lageret når membranjøra. en høyre selfølgeli et utslete utløysarlager når det rotera.. kan berre høyres ut som et lager som ikkje er smurt. eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg