GalantV6 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Er det noen som har en Soundstream Power Plant å selge til meg, trenger også 2 stk 10" grill til VGW10. Power Plant må ta 0/1 AVG. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Tenker du på den gamle typen grill eller den nye ? Har noe liggende ett sted... husker ikke helt hva det er jeg har.. Powerplant kan skaffes. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hva er forskjellen på ny og gamel. Bare det er Edderkopp design så spiller det ingen rolle. Send meg en PM på hvor mye du skal ha for det. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Ingen som har noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 vi har nye på lager om du trenger? soundstream arosa er på tur hjem fra sveits så han svarer sikkert i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Tenker du på den gamle typen grill eller den nye ? Har noe liggende ett sted... husker ikke helt hva det er jeg har.. Powerplant kan skaffes. Har du funnet noen griller ennå? Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Har du funnet noen griller ennå? Tore Det ser ut som at jeg kun har igjen 1 stk av den gamle typen, resten av gitterene har jeg modifisert.. Den gamle typen passer heller ikke til VGW elementete.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg