acoupe Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 I går så jeg to fine biler i stryn. En hvit Toyota Supra på prøveskilter med noe jeg tror var en alu vinge, scoop på panseret osv. Og en BMW, tror det var e46 kaross, med todelt lakk grønn/gull. Mener har sett denne i ett blad før, ett firma som har laget den for en kunde eller noe. Noen som vet noe om disse bilene? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 BMW'en var sikkert fra Automote hvertfall.. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 BMW'en var sikkert fra Automote hvertfall.. ja det er riktig, hadde navnet på tunga :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 sikker på at det ikke var sølv og gull/grønn da? altså denne her Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 sikker på at det ikke var sølv og gull/grønn da? altså denne her den jeg så hadde ikke denne catkiller greia nederst i fangeren, og den var grønn/gull, ikke slik som denne. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehe okey, trodde kanskje du hadde sett bilen i farta og kunne ha blingsa på fargene :) den er grei, noen andre får finne fram et bilde av denne da, jeg fant det ikke på automote sida iallefall :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehe okey, trodde kanskje du hadde sett bilen i farta og kunne ha blingsa på fargene :) den er grei, noen andre får finne fram et bilde av denne da, jeg fant det ikke på automote sida iallefall :) sikkert noen som må ha bilde, går faktisk en her i Volda/ørsta som er helt likt lakket men med orginale fangere og chrome felger! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 supraen er en JUN trimma ting, er en tråd om den på carspotting.. veit ken det er som eige den.. faen ikkje dårli å ha en sånn bil når enn er 20 år :respect men når enn jobba på toyota må enn no ha en toyota! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtenfurt Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 BMW'en er en fyr som jobba på Napoli-Pizzeria som eiger.. og er ikke den på bildet.. Supraen: Har flere noen flere dårlige bilder av supraen og kan ta av bmw'en hvis det er ønsket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 snakkes om 700hk i den hvite supraen. står mer om den i neste Max Power. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 så denne en morgen på veg til jobb når jeg skulle fylle bensin på kløfta... da stod de og fyllte.. satt 4 stykker i den eller noe .. hehe Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 litt mer om supraen (litt) http://www.bilforumet.no/topic/125051-hvit-toyota-supra-m-gullfarga-felger/?do=findComment&comment=1431262 Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galelid Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hei. supraen er 2 ungdomer på invik som har importert frå japan, er rundt 700 gamp i den. bmw: viss det er den eg trur, so trur eg det er den son dei på napoli eiger. dei har ein som er grønn nede og gul/gull oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg