Subwoofah Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder fra da jeg og en kompis var innom VW museumet i Wolfsburg i sommer. Enjoy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Det så morsomt ut. Skulle gjerne vært der en tur, vet jeg:) Har ingen flere bilder av 2'er Golf'er? F.eks noen av den som står siden av Golf 3 A59'en? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Sorry mac, det var bare de jeg hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 supre bilder, må få tatt turen dit en gang jeg og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Det kan anbefales :) mye morro å se. Alt fra prototyper til jubileumsbiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Det kan anbefales :) mye morro å se. Alt fra prototyper til jubileumsbiler men dere kjørte dit? kjørerute liggendes? hva ble kostnadene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg