Gå til innhold

1997 VW Polo selges/byttes (perfekt bruksbil, lav km.stand)

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

heisann!

Nå trenger jeg en større bil, så da må denne lille kula selges, eller byttes i større bil. Det jeg er intr som innbytte er det meste i stv og sedan, 2 favoritter er audi 100 C4 og VW Passat 97 eller nyere. Kom med forslag :) Jeg kan mulig gi opp til 30.000,- i mellom.

Her er litt info om Poloen :

1997 mod 1.2l, Rød, km ca 114.000, El-vinduer og speil, varme i sete, 5 dørs, sentrallås, stålfelg på sommer og vinter.

Den har nettopp vært gjennom en diger service, har kjørt max 60-70 mil etter det. Dette ble gjort (har kvittering) :

Skiftet Olje, oljefilter, kupefilter, tennplugger, luftfilter, frostvæske, skiltlys, vannpumpe, termostat, Registerreim, reimstrammer, Bremseskiver og klosser foran, viftereim, pærer i tåke og hovedlys, 4 stk nye sommerdekk. Det har også blitt justert håndbrekk wire, renset gasspjeld, tatt forstillingskontroll.

Mener også det ble byttet batteri fjor vinter..har ikke kvittering på det dessverre.

Ellers så har bilen blitt godt tatt vare på, moren min har hatt den siden 98, så jeg er den 3. personen som kjører den. Eneste negative om bilen er at den har litt skavanker utseendemessig (ingen bulker), har ett område på ca 20x20cm på sidedøra bak på førersiden hvor min mor sier det var en handlekurv som har blitt slengt inn i døra, så det er litt dype riper der. Så er det litt småriper foran på ene hjørnet av frontfangere samt litt vanlig "brukssår" som steinsprut osv. Interiøret er relativt strøken, kun ett par små-rift i setene.

Bilen er klin orginal bortsett fra at jeg har lakket grillen og frontleppa i bilens farge (får litt nyere optikk med dette).

Jeg har hatt denne bilen som bruksbil nå i ca 6mnd, og må si at man får ikke bedre bruksbil, starter ALLTID, bensingjerrig og så kan man felle ned sete bak slik at du får mer enn nok plass! kjører 40 mil for 200kr i bensin.

Har du noe spørsmål så ikke vær redd for å spørre, kontakt meg her, pm, mail (s_furuseth@hotmail.com) eller på tlf : 922 45 895.

Hvis salgs så tenkte jeg meg rundt 40.000,- evnt bud !

Bilde :

Her med uten lakkert frontleppe:

IMG_5638_small.jpg

IMG_5641_small.jpg

100_8947.jpg

IMG_7220.jpg

Med lakkert frontleppe:

sommer06091copy.jpg

IMG_9653copy1.jpg

IMG_0244copy.jpg

IMG_0175copy.jpg

IMG_0164copy.jpg

Og ett slutt ett bevis for at det er faktisk plass til det utroligste i denne bilen :

_MG_2548copy.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider