inglar Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har en RF monoforsterker jeg klarte å kortslutte remotekabelen til chassiet på forsterkeren (remotekabelen hentet strøm rett fra batteriet gjennom et relé). Er det noen her som vet hvor jeg kan få fikset dette? Helst for en rimelig penge og rundt Lillestrøm og Lørenskog:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 For meg høres det heller ut som om du har ødelagt rele'et men. Kan du forklare litt mer om problemet? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inglar Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Forsterkeren er helt død. Kjørte med to stk og den andre funket fint som søren etter uhellet. Koblet da opp monotrinnet til samme oppkobling som den som funket, men monotrinnet var fremdeles dødt. Har også åpnet forsterkeren for å se om det var en sikring som hadde gått, men jeg fant ingenting. Det er en del komponenter på undersiden av printplaten, men jeg vil ikke løsne de delene som er limt fast i chassiet. Det overlater jeg til de som kan dette og har rett utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg