oledeg Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hei jeg skal selge noen forskjellige ting. En Boss rip 896 forsterker. Ca 1500 kr 4 kanalers, men 2 og 2 kan brokobles da blir det 2 kanaler. Fant dette på internett: Max Power, 2 ohm: 500w x 4 RMS Power, 4 ohm: 220w x 4 Bridget Power: 1000w x 2 >105dB Frakt er ikke inkludert Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Prisene er ikke satt, det er lov å gi bud :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Flere bilder av forsterkeren. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Har nå fått bud på 1200 i dag, hvis det ikke er noen som byr over det innen den 1.oktober så selges den. :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Fan en annen anonse på en slik forsterker. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8314631&sid=5an4PhLxG949413&pos=703&tot=2472&page=29 DETTE ER IKKE MIN FORSTERKER. Men den jeg selger er samme mærke. Første personen som kan gi meg 1500 kr for denne, får den. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Nå er Xplod og Gas subwolferene Solgt :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 dass. må bruke pengene på lakkering av bilen først jeg Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 dass. må bruke pengene på lakkering av bilen først jeg Hehe, samme her. Men er litt bilstereo frelst, så jeg må nok prioritere det først. :D Tar det som det kommer. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hehe, samme her. Men er litt bilstereo frelst, så jeg må nok prioritere det først. :D Tar det som det kommer. må ha god lyd.. det er viktig. lånte forsterkeren jeg hadde bort til en kamerat, men han klarte å koble motsatt polaritet så nå spiser den sikringer :P tenkte jeg måtte ha meg en ny da. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 er forsterker solg eller? 1400kr for forsterkren :) ?? er velding intrisert.. må ha den fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 er forsterker solg eller? 1400kr for forsterkren :) ?? er velding intrisert.. må ha den fort Da leder du budrunden :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hva slags sikringer er det på den? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 er forsterker solg eller? 1400kr for forsterkren :) ?? er velding intrisert.. må ha den fort da var forsterkeren solgt for 1500 kr :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hva slags sikringer er det på den? 2x20A gul farge på flatsikringene betyr 20Ampers Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 2x20A gul farge på flatsikringene betyr 20Ampers det stemmer :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg