VW G3 GTD Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Har nå hatt 2 Dieselgolfer, med svært lite feil. De Feila jeg har hatt, mener jeg selv har vært selvforskyldt (se: høyt turtall osv) De to dieselgolfene jeg har hatt har vært TDK, og derfor meget simpelt system. Skal nå gå til innkjøp av en Golf 2, og det blir vel en bensiner. Har litt følelsen av at det "alltid er noe" med bensinmotoren, i.o.m elektronikk m.m, er derfor litt "skeptisk" om jeg får kalle det det. noen som vet hva jeg mener? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hmmm..ikke vært borti noe tull med min hvafall..den hadde gått 270 000 når jeg kjøpte den, og runder 335 000 denne uken tenker jeg :) vært nøye med servicer og sånn da... eneste jeg har vært borti på forrige golfen er at gasseren (2E2 gasseren) kuker litt..derfor er det kanskje lurt å bytte til en weber ellerno sånn :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hmm,, okei. vurderer nå å kjøpe meg 1,8 1986 forgassergolf da. Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hadde 1.8 1986 mod bensin (forgassermotor) hadde mye prob med motoren på den igrunn.. syns ikke no om de gamle golf 2 forgasser motorene.. min ville ikke gå på tomgang og kuka egnetlig mye.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hmm,, okei. vurderer nå å kjøpe meg 1,8 1986 forgassergolf da. samme som jeg har.. Tony: det er gasseren sin skyld..de er no forbanna dritt når de ikke funker som de skal, men når de funker er de gull :) men som sagt..en weber eller no lignende gjør underverker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 samme som jeg har.. Tony: det er gasseren sin skyld..de er no forbanna dritt når de ikke funker som de skal, men når de funker er de gull :) men som sagt..en weber eller no lignende gjør underverker :) Hadde weber en stund, hjalp ikke det heller, men var nok et håpløst tilfelle :) Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg