doktor_pilsner Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Hvit,eu ok til oktober 2008,avgift bet,i daglig bruk,Ulyd fra kam,men følger med komplett topp,ny topp pakning og strekkbolter. Bilen har 285000km på telleren,medfølgende topp 210000km. Av utstyr på bilen kan jeg nevne: el-speil,cd veksler,soltak,alu felg,gode s og v dekk,avtagbart hengerfeste,lite rust,fjernstyr alarm og sentral lås. Bilen befinner seg i Nord-Trøndelag. Bilder sendes på epost. Prisantydning: hbo 15000.- Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hvit,eu ok til oktober 2008,avgift bet,i daglig bruk,Ulyd fra kam,men følger med komplett topp,ny topp pakning og strekkbolter. Bilen har 285000km på trelleren,medfølgende topp 210000km. Av utstyr på bilen kan jeg nevne: el-speil,cd veksler,soltak,alu felg,gode s og v dekk,avtagbart hengerfeste,lite rust,fjernstyr alarm og sentral lås. Bilen befinner seg i Nord-Trøndelag.Bilder sendes på epost. Prisantydning: hbo 15000.- Innbytte i 88' Senator B 3.0i? Må gjøres litt med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hvit,eu ok til oktober 2008,avgift bet,i daglig bruk,Ulyd fra kam,men følger med komplett topp,ny topp pakning og strekkbolter. Bilen har 285000km på trelleren,medfølgende topp 210000km. Av utstyr på bilen kan jeg nevne: el-speil,cd veksler,soltak,alu felg,gode s og v dekk,avtagbart hengerfeste,lite rust,fjernstyr alarm og sentral lås. Bilen befinner seg i Nord-Trøndelag.Bilder sendes på epost. Prisantydning: hbo 15000.- send meg bilder til emilvj@hotmail.com går bilen til trondheim uten havvari? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doktor_pilsner Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Innbytte i 88' Senator B 3.0i? Må gjøres litt med... Bilder?? Sendes til doktor_pilsner@hotmail.com Hva må gjøres med den da?? Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg