sykesatan Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hei. jeg skal kanskje kjøpe meg en golf 2 snart... er det noen spesielle problemer med disse bilene? er de kjent for å ha mye rust? er de gode å kjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 er jo som alle andre biler! de ruster jo! prøv og finn deg en uten rust! personlig synes jeg bilene er gode og kjøre! kommer jo an på hva du sammenligner dem med!:) kjøp i vei!:D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 burde jeg satse på denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1183069 ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 står at motor er fra gti, men er den godkjent med det?, er noe å sjekke opp i hvertfall før du kjøper Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Rust er alltids et problem, sjekk at det ikke er altfor ille. Du finner mange sjekklister med hvor du bør sjekke osv.. Kan jo gjerne ta med deg en mekaniker/en som har god greie på bil generelt.. Det er en nokså stor sjekkliste man må oppfylle for å ombygge bilen til gti, så bilen er neppe godkjent med den motoren hvis det er noen mangler på den sjekklista.. Se på tråden som er klistra her om ombygging til GTI som Housey lagde, meget nyttig :) Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 snakket med fyren på telefon nå nettopp... men glemte å spørre om den var godkjent..han skulle ta noen bilder av bilen med sommer-felgene i morgen og sende bildene til meg på mail:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 du kan jo også spørre når reg.reim sist ble skifta, og om bilen noen gang har vært skada\bulka etc.. isåfall, husk å spørre om dokumentasjon på arbeidet og om det ble gjort på et godkjent verksted. lykke til :) p.s legg ut bilder av bilen med sommerfelger her imorgen da :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 legger ut bilder med en gang jeg får de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 nå har fatter begynt å bli interessert i bilen også =) så da blir den GARANTERT min om selger ikke selger til noen andre... (har foresten skaffet meg en audi 100 2.2E, kommer på tunet så snart selger skaffer seg en henger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg