tenacius Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Har nå kjørt enn stund med en bil som gikk helt dass. Men fant ut her om dagen at jeg skulle sjekke om det kanskje kunne være reg.reima som hadde hoppet ett par hakk. Min teori var rett og feilen ble utbedret. Men nå etterpå har det kommet en fæl tikkelyd fra motoren.. :( Kan det være ventilene som ikke har tålt å bli kjørt sånn? Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Bump? Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 nja.. samma skjedde me en golf diesel jeg hadde.. den å tikka rart etter at registere forskjøv seg 2 tenner men funker fint enda.. er i daglig drift så vidt jeg vet.. tikker å går på sine 350000km... Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg