sengst Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Fikk kjøpt meg en Usa front i dag strøken og pen men lurer på hvordan jeg må tilpasse den rett og sjikkli for og få de på plass Siter 1983 Volvo 240tic bensinsluk230at Ved mørkets frembrudd skubbes de frem. Starthjelpas disipler, fortauets menn. politiets maskotter, bilbergernes venn. BMW-gutta må berges igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Må vel byttesjermene pga andre blinklys i hverfall så var det noen med plata.. Såg så vidt at en kompis byggde om:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 trur der er sett til nye blinklys oxo:D prata med en svenske som hadde dette:D men korleis det ser ut veit eg ikkje, kan vere noe jalla mek oxo, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg