Oddbjørn Olsen Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ønsker bilder av forskjellige pene løsninger av stereo, bygd i bagasjerommet til Golf II. Ikke store dB-anlegg, men rene, pene og ryddige installasjoner. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 clicky clicky clicky clicky clicky clicky Jeg kan fortsette i det uendelige.. Søk videre på den siden Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Var ikke mange pene/ryddige der da Nico Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Var ikke mange pene/ryddige der da Nico Sorry! :) Jeg bare tok de første jeg så med ordet Golf MK2 i. Så kan han søke der! :) Vær glad jeg ikke søkte på http://www.realmofexcursion.com :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Så ikke et bilde der det var forsøkt å skjule noe jeg... RENE, pene installasjoner etterlyses! Skal plassere 4 forsterkere og DEQ-boksen, kondensatore og strømfordelere m.m kommer i tillegg. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Se om du finner noe her............. http://mobile.jlaudio.com/gallery/index.php?year=⊂=&make=87&=&Search=Search&model=&mid_high= Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg