Tyrann Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Er det noen der ute som vet hva disse felgene heter? Eller har bilde av de på andre biler? -Det hadde vært stas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 kommer søren ikke på hva de heter, men har hat slike på caben, da grå inni og blanke felg kanter og det passet meget bra på golf 1 syns eg.. det er ikke MIM? (meget usikker) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 MIM har i hvertfall noen som ligner. Men der er stjernen flat, ikke buet slik som disse er. Godt mulig dette er MIM også.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 MIM har i hvertfall noen som ligner. Men der er stjernen flat, ikke buet slik som disse er. Godt mulig dette er MIM også.. stemmer det... står vel inni det et sted.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 På mine står det RH 8x15 ET 12 :thumb Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Da vet jeg de. PS: De ble tøffe i hvitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg