Tazzen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 yes, ble mye spm her nå men.. Jeg ser disse små krom fangerne, kom disse i 75? For man kjøpt slikt nytt? eller er det nesten umulig få tak i ? samma gjelder krom lister, handtak, tanklokk.. Noen steder som skaffer dette? mvh trond Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 yes, ble mye spm her nå men.. Jeg ser disse små krom fangerne, kom disse i 75? For man kjøpt slikt nytt? eller er det nesten umulig få tak i ? samma gjelder krom lister, handtak, tanklokk.. Noen steder som skaffer dette? mvh trond hei har noen dører med cromlister rundt vinduene og alle vinduslistene rundt bilen. er fra en golf 83 mod GLS Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 kan vel kjøpes nytt hos volkswarenhaus tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Pumpe: Du har PM... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 kan vel kjøpes nytt hos volkswarenhaus tror jeg har disse en nett side eller noe? takk for svar Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 http://www.volkswarenhaus.de/ f.eks google er flotte saker=) Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ja fine saker;) men yes takker for link Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 pumpe du har pm Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fant noen slike fangere på ebay http://cgi.ebay.com/VW-Volkswagen-Golf-GTI-Mk1-Chrome-Bumpers-NOS-New_W0QQitemZ230025049682QQihZ013QQcategoryZ72456QQrdZ1QQcmdZViewItem men vakke den prisen litt drøy? 500dollar jeg ser det står? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fant noen slike fangere på ebay http://cgi.ebay.com/VW-Volkswagen-Golf-GTI-Mk1-Chrome-Bumpers-NOS-New_W0QQitemZ230025049682QQihZ013QQcategoryZ72456QQrdZ1QQcmdZViewItem men vakke den prisen litt drøy? 500dollar jeg ser det står? Er de strøkne (NOS-deler) så er det billig. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 legg og merke til at AUstralske dollar ganges med 5, ikke 6 som i US Dollar Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 åja, sånn å forstå, har aldri handla der eller noe så må jo spørre:) så er ekke dumt å by på disse? jeg digger de på 1ner.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det lureste er ofte å spøøre om hva frakten blir til norge, enkelt spørsmål. What will the shipping costs to Norway be ? Så får du bare by til lommeboka ikke tåler mer , lurt å sjekke hvor mye dem koster "ny" på volkswarenhaus !! Så sammenligner du jo bare :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg