Tor O'Connor Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 har lakkert bakskjermen på biln min, men har ikke lakkert hele, så jeg maskerte bort den delen jeg ikke skulle lakke. men så har jeg fått en kant etter teipen, var jo forventa da. men er det noen som har noen bra tips på hvordan jeg får bort teip restene og den lille kanten som har oppstått?? har fått tips om rubber, men på rubber-boksen står det at d ikke skal brukes på nylakkerte flater, men da skal man bruke lakkrens. (turtle wax vel å merke) blir litt forvirret så håper noen kan hjelpe meg Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ingen som har no bra tips? Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 vent noen dager til lakken har herdet helt, så vask med silikonfjerner eller no for å bli kvitt teiprestene, eller prøv å skrape forsiktig med negelen. Puss overgangen med 2000, og poler over. her har jeg fjort noe av det samme: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=133056&page=4 Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg