Gå til innhold

Soundstream- Galant 1990 Combi

Ranger emnet

pearlex

Anbefalte innlegg

Dette skal inn i min Galant 90 CC

2stk. Soundstream T4 15"

1stk. Soundstream PCA3500D

Jeg trenger litt hjelp(inspirasjon) til hvordan jeg kan bygge bak i bilen, hvordan kasse volum jeg tenger. det skal bygges for at det skal spille bra men skal også se bra ut. noen som har noen ideer?

Soundstream PCA3500D

Soundstream T4 15" 2stk

Soundstream PCA2.520

Soundstream TRC.6

Pioneer DEH-P75BT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn du hadde magnat systemmet er jo en grei og lettvinn løsning med en plate med forsterkeren under og en kasse mot seteryggene med elementene pekende bakover (om ikke de har så "tøff" magnet at de kan stå med den ut...)

ellers hadde det vært tøft med en sub skråttmontert på vær siden med forsterkeren i mellom, men det passer nok best i biler der man fjerner baksetene (og der man svir av 40K+ bare på instalasjonen)

ellers har du den med å sette elementene i en plate over reservehjulsbrønnen og forsterkeren opp etter seteryggene.

nå er det slik at du skal ha 2 15"ere så da kan det bli litt lite plass her og der til visse instalasjoner.

(vet ikke hvor mye volum dine elementer krever men så har du det at de tar mye plass rundt seg også)

men men, nå har jeg planlagt og beregner å få ned 4 infinity 12" og 3 P-A Gothic eller JBL forsterkere bak i en 323 BF eller BE så da skal nok dette også gå:thumb

så deg på søndag kveld når du hadde "rånerunda" din i Arendal :P (satt og spiste på marco polo)

x:3xMazda 323BF (rest in pieces)

Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 Turbo 1985 (til en gang jeg får tid...)

kjører daglig en cosmo-grønn og dau Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hehe. ja men det er en god stund siden nå. nå strå bilen på bokker til den er ferdig, har hentet nye felger og dekk til bilen, men du er sikkert oppdatert vist du har lest tråden min, elementene krever en 180L kasse til begge to til sammen.

Soundstream PCA3500D

Soundstream T4 15" 2stk

Soundstream PCA2.520

Soundstream TRC.6

Pioneer DEH-P75BT

Lenke til kommentar
Del på andre sider