FZR-Mannen Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 nytt i eske selges kr 1000!dette er ikke prutbart da disse ikke gror på trær lenger... fzr_mannen@hotmail.com Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 nytt i eske selges kr 1000!dette er ikke prutbart da disse ikke gror på trær lenger...fzr_mannen@hotmail.com bilde? Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 http://www.stram-wire.com/bilder/cw%20atw15.jpg Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 http://www.stram-wire.com/bilder/cw%20atw15.jpg det er jo et hus ellement! Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 det er jo et hus ellement! Ja? AT er jo Hi Fi serien til Cerwin Vega i begynnelsen av 90 tallet. Disse er ikke å få skaffet av Hi Fi Klubben lengre. Siste partiet de hadde var da jeg solgte mine AT-100 for 3 år siden.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Ja? AT er jo Hi Fi serien til Cerwin Vega i begynnelsen av 90 tallet. Disse er ikke å få skaffet av Hi Fi Klubben lengre. Siste partiet de hadde var da jeg solgte mine AT-100 for 3 år siden.. har dc 1515 jeg, så da har jeg 4 stykk:P Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 det er jo et hus ellement! so what!mener du att disse ikke kan brukes i bil så må jeg le... Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 so what!mener du att disse ikke kan brukes i bil så må jeg le... har ikke sagt d jeg... seff kan d brukes i bil... men er ikke på utkjikk etter ellement til hus.:worshipbm: Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ingen som reconer de lenger heller så dette var vel ett av di siste i norge,tok mange tlf for å få has på det... Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 husker ikke hva de samme typen som var til bil het,men det var akkurat samme elmentet.har brukt bil element i inne kasser og omvent å det kan ikke høres forskjell... Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 husker ikke hva de samme typen som var til bil het,men det var akkurat samme elmentet.har brukt bil element i inne kasser og omvent å det kan ikke høres forskjell... oki Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukås Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hvor i Norges land befinner dette elementet seg? Skjønner ikke hva dere diskuterer, det er jo bare å bygge en kasse til den.. Hvor mye koster det å sende den fra der den er og til Bergen? Sebastian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 lillestrøm,ca 150-200spenn tenker jeg. Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Samma faen om det elemtentet er ett såkalt huselement! Hadde ett sånt i bilen til i sommer, og det låter jævlig bra!!! Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 er det solgt? Har sendt deg mail;) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg