Audi RS80 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Leita på forumet, men fant ikke noe skikkelig svar. Hva er den beste måten å koble på flere forsterkere? Har nå 2 forsterkere, med en Y-split. Men om jeg skal ha flere forsterkere. f.eks til høytalerne i dørene, vil det vel ikke være lurt å splitte kabelen en gang til. Blir vel bare blir dårligere lyd? Finnes det en slags fordelerboks? Planen er: 2stk 12 tommere baki 6x9 eller 8" i hattehylla 6" eller noe lignende i bakdørene og fordørene 4" tror jeg det er i dashbordet originalt Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Leita på forumet, men fant ikke noe skikkelig svar. Hva er den beste måten å koble på flere forsterkere? Har nå 2 forsterkere, med en Y-split. Men om jeg skal ha flere forsterkere. f.eks til høytalerne i dørene, vil det vel ikke være lurt å splitte kabelen en gang til. Blir vel bare blir dårligere lyd? Finnes det en slags fordelerboks? Planen er: 2stk 12 tommere baki 6x9 eller 8" i hattehylla 6" eller noe lignende i bakdørene og fordørene 4" tror jeg det er i dashbordet originalt er det ikke flere phono utaganger bakpå cd-spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 nei er vist ikke det. Er en pioneer 3400mp eller noe sånt. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 det er ikke pass thru utganger på forsterkern da? Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 nei de jeg har nå er et par fosil av forsterkere, på 350w og 400w som driver en 10" pioneer. Men planen er og kjøpe 2stk pioneer på 1000w stykket. Noen som veit hva som kan drive disse greit? gjerne pioneer forsterker siden jeg har ca 35% rabatt på det :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Men om jeg skal ha flere forsterkere. f.eks til høytalerne i dørene, vil det vel ikke være lurt å splitte kabelen en gang til. Blir vel bare blir dårligere lyd? Finnes det en slags fordelerboks? Får ikke noe særlig tap på å splitte signalkabler, jeg er kanskje ikke så kresen pålyd, men folk jeg vet om som virkelig er kresne, sier det samme, så bare å splitte ;) Men det som er helst å foretrekke er en spiller med flere utganger, så har du flere muligheter til å justere Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 signalene blir jo dårligere jo mer du spiltter da.. dette kommer også mye an på hvor gode linjeutgangene på spilleren din er.. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det første jeg skal vurdere da når jeg skal oppgradere sterioen, er spilleren :) med 2 linjeutganger. Og en utgang i bakkant eller front for minijack slik at jeg kan koble til mp3 spilleren på mobilen :D et rimerligere alternativ til Ipod opplegg. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg