borabora Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Vurderer å selge a4'en min. 160.000,- 2 kvinnlige eiere før meg. kjøpte den ifjor når den hadde gått ca 152'km og rundet 160' km før helga. Påkostet mye. Info... Eksteriør: • S4 grill uten emblem • Facelift frontlykter med angel eyes • Fk klarglass røde og hvite baklykter • Nye skilt • ”Blå” blinklyspærer • Tatt bort emblem og ringer på bakluke Motor: • Frontmontert intercooler • Forge resirkuleringsventil • Åpent luftfilter med varmeskjold • Tatt bort katalysator • 2,5” effektanlegg • Steg 3 hos TS • Større oljefilter • Dieselgeek shortshit Understell/Bremser: • Kw justerbart variant 3 • Raid stabstag i motorrom • RS4 stabstag under foran • Neuspeed 19mm justerbart stabstag under bak • 312 mm skiver foran • TT kalipterholdere foran • Ferrodo DS 2000 klosser foran Felger/ Dekk: • Compomotive MO 6 eika felger 8x17 et 35 • Yokohama AO48 225.45.17 Interiør: • Sportsstol på førersiden • Omp 4 punktsbelte • GReddy turbotimer • FK turbotrykksmåler • FK Oljetrykksmåler • FK Oljetempratursmåler Eller: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=122393 Annonnse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1226605&username= Bilder: 91321597 Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Bilder inni. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hestekrefter/NM ? Interessert i innbytte? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hestekrefter/NM ?Interessert i innbytte? Tja, Ts sa det skulle være 200/320 men det er vel standard tall de oppgir. Utover det har jeg jo stor IC, tatt bort cat og ikke klima. Nei, om du ikke har en morsom vinterbil. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ok. Hehe,tviler på Skoda Octavia går under kategorien "morsom vinterbil":blah: Men lykke til med salget! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ok. Hehe,tviler på Skoda Octavia går under kategorien "morsom vinterbil":blah: Men lykke til med salget! Nei, det gjør jeg også. ;) Takk. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Solgt. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hah! genial tråd! står jo alt som er gjort med den nye bilen min;) takk for handelen:P ^^ Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hah! genial tråd! står jo alt som er gjort med den nye bilen min;) takk for handelen:P ^^ Sånn man får solgt biler. ;) Bare hyggelig. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg