Oyrein Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Syns bilen er kjempe på gode vinterveier.. men så har jeg nye Hakka 4 på 15" alu (Se avatar).. her er leppa :) http://www.jdmshit.com/parts/exterior/Accord90lip/ og er helt enig.. disse accordene er penest med JDM styling.. Senking, pene felger og ei fet leppe, så er man langt på vei!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Nydelig leppe du har der! Sett oransje blinkers i den og du er nesten ferdig. Alt man trenger etter det er mørke projectorlykter og hvite felger. Du skal ikke se om du får tak i de gule tåkelysene? Du ser hvilke jeg mener på dette bildet, der de er hvite link Hva betalte du for fronten? skal du lakke den eller? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Den leppa er ikke min (ennå) ;) Fangeren du ser der er jo den originale.. Er på utkikk etter samme tåkelys, men jeg vil ha de hvite :) men dem er fan ikke lett å finne!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Nei, såklart mente jeg leppen. Pris? Enig. Må drive trål på nettet for å finne disse jdm delene til accorden. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Nei, såklart mente jeg leppen. Pris? Enig. Må drive trål på nettet for å finne disse jdm delene til accorden. JDMshit skulle ha.. ehm.. 170$ inkl frakt for leppa.. sendes som gave, så det blir ikke no ekstra utgifter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
undefined Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg har kjørt mange biler på glatta, men det er få biler som slå accorden min opp bratte snølagte veier;) men hvordan får jeg bilde av bilen min på profilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Jeg har kjørt mange biler på glatta, men det er få biler som slå accorden min opp bratte snølagte veier;) men hvordan får jeg bilde av bilen min på profilen? Kontrollpanel, Avatar elns.. du finner det fort ut :) legg ut STORE bilder til oss her ute da :D lag egen tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
undefined Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Se på det du;) jeg fikk det til:) bilen er ikke så mye å se på men den er utrolig god å kjøre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg