Limit3d Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 I golfen så står den ogrinale blapunkten, skal bytte ut den med en annen men i dag når jeg skulle sette i en annen så så jeg at den firkanten man dytter inn bak var helt forskjellig fra den som var på blapunkten til den den jeg skulle sette inn (dårlig forklart mehn..) er det no adapter jeg må ha eller er det en annen koblinger ''lenger inni der et sted''? Fant en annen, men den gikk feil vei, men passet uansett ikke hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Det er vanlig ISO-kontakt i enden av den lille pluggen som går inn i Blaupunkt spilleren, og ISO-kontaktene passer inn i overgang til ny spiller.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Det er vanlig ISO-kontakt i enden av den lille pluggen som går inn i Blaupunkt spilleren, og ISO-kontaktene passer inn i overgang til ny spiller.. takker for godt svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg