zews^^ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg syns så utydelig det stod 6\300 på batteriene jeg... Om du seriekobler dem da, så får du ikke 600A 12V. Men 300A 12V. Ja, det er 2 6V batteri som må seriekobles. Jeg har vært inne på tanken selv om det blir 300Ah eller 600Ah, men ikke fått bekreftet noe. Men du er altså helt sikker på dette? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafri Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Heisann! Hvilket årsmodell er bilen? Hvor mange km har den gått? Rust? Bulk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ja, når du kobler sammen to batterier for å få dobbel spenning, forblir A den samme. Uansett er 300A mye, og er batteriene bra, så er det ikke noe problem. Men jeg ser for meg en ting; 6V batterier er vel rimelig nøyaktig 6V? Dvs at man ikke får spenninger opp til 14-15V som man gjerne vil ha for å få mer effekt. Det er myntet som et spørsmål! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Heisann!Hvilket årsmodell er bilen? Hvor mange km har den gått? Rust? Bulk? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1225774 Anbefaler deg å ringe trådstarter på tlf. 97573295 da han er bortreist på arbeid hver uke. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ja, når du kobler sammen to batterier for å få dobbel spenning, forblir A den samme. Uansett er 300A mye, og er batteriene bra, så er det ikke noe problem. Men jeg ser for meg en ting; 6V batterier er vel rimelig nøyaktig 6V? Dvs at man ikke får spenninger opp til 14-15V som man gjerne vil ha for å få mer effekt. Det er myntet som et spørsmål! A og Ah er ikke det samme da, men du har sikkert rett. Men et vanlig 12V batteri er 12,6V som regel, får de lett opp på 14-15V når bilen går. Laddespenning på dynamo som bestemmer dette. Og til alle andre, er ikke jeg som selger så å sende meg PM er ganske bortkastet. Ring trådstarter på telefon! Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 A og Ah er ikke det samme da, men du har sikkert rett. Men et vanlig 12V batteri er 12,6V som regel, får de lett opp på 14-15V når bilen går. Laddespenning på dynamo som bestemmer dette. Og til alle andre, er ikke jeg som selger så å sende meg PM er ganske bortkastet. Ring trådstarter på telefon! Ja, det er sant det... Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Fikk beskjed om å si at bilen går for mindre enn 10 000 som står i annonsen. Viss noen kjøper stereo og bil blir det en veldig fin pakkepris regner jeg med :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Bilen går nok fort og billig ja :) Ring!! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Dessuten har jeg fått bekreftet at det stemmer ja, har hatt en mistanke om at AH ikke dobles.. men uansett er det en kraftpakke :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 oo Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hvis noen vil ha 1 stk soundstream t4 15" så kom med bud! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg