190'E Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Siden min Pyle spiller gjikk dukken etter bare 3 månders bruk, er jeg på jakt etter en ny spiller, helst under 2000,- Noen anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 trenger du dvd? mp3? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1561 denne synes da jeg att ejg hadde kjøpt om jeg hadde hattt 2000kr Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
revobaby Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Alpine og Clarion er vel solide merker, de har noen billige modeller også Siter Det er bare å slippe clutchen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg