Stringmon Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Må jeg øke tykkelsen på jordingskabelen fra batteriet hvis jeg setter på en ekstra 16kvmm kabel på +polen på batteriet til forsterkeren i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Anbefaler å oppgradere kablene fra dynamo til batteri, dunamo til jord og batteri til jord i samme slengen. Det var forøvrig ikke tykke kabelstubben du hadde, hva skal du koble til? Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 har det 5,25" komp.settet fra dynabel, som skal drives av en 800w 4ch MA-audio amp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Da holder det nok tenker jeg, men skal du ha en sub og forsterker til denne bør du oppgradere strømkabelen vil jeg tro :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 OK, det skal jeg huske. Hvilken størrelse skal det være på kablene til og fra dynamo og fra batteriet forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Legg 16mm² der også du så er du sikra mhp evt. oppgraderinger iallefall :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ok, takk for hjelpen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg