primera_92 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hei vurderer å kjøpe denne. noen som har peil. er disse bra biler? hva er eventuelt minus med disse. kan jo bli vanvittig tøffe biler da ( bra eksempler på det her inne ) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8247433&sid=5aBysIy27341139&pos=6&tot=30 hva syntes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 skal se på denne i morgen istede. mulig det blir denne:) har så lyst på vento :) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1218054&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-Vento Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Æ hadde aldri orka kjøpe hvit bil..:S Men d e min mening..:P Syns liksom d mangle en del lakk..:P Men dem kan bli bra de der, hvis fin i lakk:D Men rød e stili, d vil æ ha..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Æ hadde aldri orka kjøpe hvit bil..:SMen d e min mening..:P Syns liksom d mangle en del lakk..:P Men dem kan bli bra de der, hvis fin i lakk:D Men rød e stili, d vil æ ha..:D Hvit bil er jo genialt hvis du skal lakere, bare å pusse den matt å sprøyte på. men jeg hadde en hvit audi 100 en gang det er det jævligste jeg har vært borti. aldrig mer hvit.... helst sølvgrå som bruksbil da synes ikke møkka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Rød er en drittfarge som ofte er matt og som er veldig utsatt for å bli matt, men dersom den røde er fin i lakken og bra ellers så er det jo en pen bil da. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 har i dag hvert å sett på bilen, og det var et rullende opp puss objekt, så jeg får helle være på leiting. kom med et tips hvis noen veit om en:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg