nicoloco Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 hahaha.... du vet det er "copyrigth" på de bildene du refererer til.... :hammer: ;) men ikke helt enig med deg ang SQ subb, da den skal føles fysisk, spille Emma kvalitet og allikevl gi deg 139,6dB i dBDrag med lukket kasse....:jackinbox: og "bare" for å matche frontsettet...:lol: jeg satt det VELDIG på spissen! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Vil fortsatt minne om at dette er en salgstråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 gratis bump! Igjen, for en sub og for en kasse! Kanskje du kutter ned en 500-lapp på prisen? =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Desverre. Prisen kutter jeg ikke noe ned. Dette er allerede veldig billig og får jeg ikke solgt det bruker jeg den heller selv:) men gi et prisforslag så kan vi se om vi blir enige;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ingen som vil ha denne subben altså!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenaultMotorsport Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 heisann... kunne tenkt meg bassen jeg, men jeg kunne tenkt meg bare bassen og, og du er nok ikke intr i og bare selge den tenker jeg... har en sjøl og skjønner du, men vil ha 1 til og bygge litt om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Nei jeg selger desverre ikke bare bassen. den selges med kasse hvis den selges desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg