buskmann Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Stemmer det at Honda priser reservedelene høyt sammenlignet med andre bilmerker? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Stemmer det at Honda priser reservedelene høyt sammenlignet med andre bilmerker? Alt er relativt, men deler til Honda er tradisjonelt litt dyrere enn andre japsemerker, men ikke nødvendigvis. I løpet av de årene jeg har holdt på, spesielt med Civic, så har man lært seg å kjøpe deler på riktige steder.... Og da kan flisa snu på seg og det blir det motsatte! :) Så spørs hva slags deler du trenger, og om du kan planlegge litt i god tid på innkjøpene. Jeg kjøper deler fra hele verden bokstavelig talt, men også når jeg trenger deler kjapt her i Trondheim så kan man sno seg rundt og få billige deler..... - Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg