ballemann Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 det jeg lurer på er, hvor skaffer jeg den billigste dvd spillern? kjøper gjerne brukt også. Har en dvd spiller fra før av, men det er en slik som ikke passer i cd-spiller "Luka" :P og jeg har ikke plass til den noensteder :P derfor trenger jeg en billig en som jeg kan bytte ut med cd-spillern jeg har nå... Noen som vet om noe eller har noe kanskje? :) den spillern jeg har heter clatronic ser ca slik ut kjøpte den på netthandelen for en 500 lapp, kan brukes i huset med 240volt også :) byttes gjerne og mellomlegg... mvh ballemannhttp://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?aa=0&id=89726#StortBilde Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 vet Autocustom har en Fusion DVDspiller liggende, den får du for 500kr tror den har kostet 1999kr den passer i spillerhullet ditt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ifølge det han skriver her er han på utkikk etter HU med DVD-avspilling. Du må nok kombinere denne Fusion DVD-spilleren med en vanlig head-unit. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hmm, uansett så fant jeg den ikke på hjemmesiden hans :O Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 den ligger nok ikke ute , det er bare 1stk som ligger i hylla her å støver, skl bare bort, ta kontakt for mer info evt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 den ligger nok ikke ute , det er bare 1stk som ligger i hylla her å støver, skl bare bort, ta kontakt for mer info evt:) pm sendes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 neeeh, da kom jeg ikke noe lengre.. trenger en som bytter ut cd spillern :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 noen som vet noe om den der clasern sin dvd spiller? denver er merket :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 opp på topp :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg