farlig Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Jeg fjerna lyktepusserne i dag, og skal sparkle igjen hullene på den plata under lykta. Jeg har 4 sånne greier til å trykke på, sånn at plata under lykta løsner, på hver lykt. Disse ser ikke videre pene ut, og jeg ser det er mange 940er som ikke har dem. Husker ikke hvordan det så ut under lykta, men går det ann å skru dem av? Eller kutter dere dem av bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Tenker du på stopperne til pusserarmen? Om det er de, så er de skrudd. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Ja, det er vel kanskje det. Når man trykker dem ned så løsner hvertfall lista under lykta. Takk for tips, da skrues de av i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hvis de skruene sitter fast, så kan du like enkelt bøye de 180 grader bakover, så de ikke stikker fram som stoppere til lyktepusseren... J gjorde dette, da j ikke kom til for å få løsna skruene... Blir ikke synlig at du har bøyd de unna... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ok, takk! Dette går vel sikkert greit uten å demontere lykta også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ok, takk! Dette går vel sikkert greit uten å demontere lykta også? jeg bøyde de mens lykta satt på bilen, ikke noe problem... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 I dag har jeg lakkert listene under lykta på bilen. Tråd om lakkeringen: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135082 Jeg ser at det har kommet litt støv i lakken når jeg lyser på den fra siden med lommelykt. Ellers er jeg ganske fornøyd med resultatet, siden det er første gang jeg tar i en lakksprøyte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Bilder: Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ble skikkelig fint det der, vurderer å gjøre det same på min, men at er jo litt tiltak... Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ble bra det der!! men tør jeg spørre hvorfor du ikke tok den leppa og med det samme du hadde lakk i sprøyta? er jo en "må gjøres" ting i lik linje som lykteviskerne! øvre delen på fangeren hadde muligens og bltt bra, greier ikke helt se det for meg åssen det blir med din farge, men det pleier jo å bli bra så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Takk takk! Ja, det er fordi jeg ville ha noe lite å trene på først. Planen er å lakkere nederste leppa, addon kjoler jeg har liggende, classic lister og speil. I dag klarte jeg å søle en liter gulllakk på gulvet i boden. Da bannet jeg høyt og sparket i stykker boddøra likegreit... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 I dag klarte jeg å søle en liter gulllakk på gulvet i boden. Da bannet jeg høyt og sparket i stykker boddøra likegreit... hehe hehe ja klart det, fikk du gull lakk på gulvet kan bare døra dra rett til helvette;) nok engang, fint arbeide:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg