aryx Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Jeg selger min BMW 320i, - mørk blå - senket - DTM effektpotte (bråker sinnsykt) - cd-spiller + hattehøytalere og en tolvtommer (ikke forsterker) - følger med delemotor som reg. reima røyk på - Øyelokk - s/v dekk (org alu på sommerdekka) Den er rustsveisa under og bremsene er relativt nye. Ting som er litt så som så med bilen er: Det er litt overflate rust på framskjerm, støtdempere foran bør skiftes, det er et lite vakumproblem på motoren (av den grunn litt høyere tomgang enn vanlig, 2000rpm). Kan godt følge med et par neonlys også. Tenkte meg SOLGT for bilen Selges pga militærtjeneste og mangel på tid. Kontakt meg på dag@dagm.no , eller så kan du prøve å nå meg på tlf 909 23 422, jeg er som regel tilgjengelig på kvelden når jeg er i militæret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 15K..hmm.. virker litt dyrt for min del men..hehe.. kunne godt tenkt meg en liten herje bil te vinteren da.. er den eu godkjent eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 halla sjef, :) du kan få 8 av meg:) så blir du kvitt den på flækken.... ps, bunnpanna du solgte meg var slrapa den å:) men lekker heldigvis ikke:) hehehe Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by The cowboy 15K..hmm.. virker litt dyrt for min del men..hehe.. kunne godt tenkt meg en liten herje bil te vinteren da.. er den eu godkjent eller?? Den er eu-godkjent ja, nei, mulig det er litt dyrt? Hva mener du den er verdt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by rdl halla sjef, :) du kan få 8 av meg:) så blir du kvitt den på flækken.... ps, bunnpanna du solgte meg var slrapa den å:) men lekker heldigvis ikke:) hehehe Morn du, ja var litt skrapa opp foran, men jeg sa ifra ;) 8000, var i minste laget, men får jeg ikke solgt den for mer skal jeg si ifra : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 nei, den er nok sikkert hvert det.. men siden jeg ska begynne på skole nå snart så blir det dyrt..hehe.. må fløtte å greier.. men om du er villig kan jeg nok skrape sammen en ca 9-10K og kjøpe den for det.. bimmer har jeg lyst på..er bra biler det..hehe :) men de som mangler/må fixas.. er det livsviktig eller holder det en stund til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by The cowboy nei, den er nok sikkert hvert det.. men siden jeg ska begynne på skole nå snart så blir det dyrt..hehe.. må fløtte å greier.. men om du er villig kan jeg nok skrape sammen en ca 9-10K og kjøpe den for det.. bimmer har jeg lyst på..er bra biler det..hehe :) men de som mangler/må fixas.. er det livsviktig eller holder det en stund til?? Jeg kommer nok til å selge den nå snart, ser det er noen som er interessert. Trenger penger for tiden, militæret er ikke akkurat rause med timelønnene sine. Kommer det et bud opp mot 15.000 så selger jeg den med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Jeg har fri fra militæret fram til 18/8-03, så for de som er interessert så kan jeg vise den fram til da, men jeg håper på å få solgt den før neste uke er forbi. Kan beskues på Kaldbakken i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 ta å si fra om tilbude mitt virker fristende da..om du ike får solgt den for de 15 du vil ha.. og dessuten.. du får jo 110 kr dagen da..hehe.. og det er skatte fritt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Klarer du å skrape frem 12.000,- så skal du få den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 ska se hva jeg kan få til.. har sett på en mustang oxo nå så.. har mere lyst på den men må se hva eieren sier først.. muli vi ska bytte bil serru så.. hehe men om det ikke blir mustang så ska jeg se om jeg kan få rulla opp 12K.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by The cowboy ska se hva jeg kan få til.. har sett på en mustang oxo nå så.. har mere lyst på den men må se hva eieren sier først.. muli vi ska bytte bil serru så.. hehe men om det ikke blir mustang så ska jeg se om jeg kan få rulla opp 12K.. :) Den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Solgt for den nette sum av kr 12.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by aryx Solgt for den nette sum av kr 12.000 hvem fikk den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by The cowboy hvem fikk den? En kamerat av meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg